Հաշվետվություն- Մայրնի Սեպտեմբեր- Դեկտեմբեր

Վարժ․63
Ցերեկը լույս է, գիշերը՝ մութ։
Ցերեկը արթնանում են, գիշերը՝ քնում։
Ցերեկը արև է, գիշերը՝ լուսին։
Ցերեկը տաք է, գիշերը՝ սառը։
Ցերեկը ելնում ես անկողնուց, գիշերը՝ մտնում անկողին։



Մայրենի 1,2,3

1․ Արի-գնա
տար-բեր
2․ Սիմոնը աշխատասեր, հնազանդ ծառա էր, բայց տան տերերի շտապեցնող և անտեղի հանձնարարություններից և իր անունը անընդհատ հնչեցնելուց արդեն հոգնել էր և ուզում էր փախչել իրրենց գեղը՝ հանգստանալու։
Քանի որ տարիների ընթացքում վարժվել էր իր հլու-հնազանդ վիճակին և չուզենալով նեղացնել տերերին՝ խոստանում էր նորից վերադառնալ։
3․ Սիմոնը ոչ մի այն հոգնում էր, այլ նաև նրա ինքնասիրությունը վիրավորված էր։ Ճիշտ վարվեց՝ հեռանալով։
Բայց վերադարձ խոստանալը ճիշտ չէր։

Հականիշ


56
Միշտ-երբեք
Անարատ-արատավոր
Ոչնչացնել-ստեղծել
Բացահայտ-գաղտնի
Թույլ-ամուր
Վերջին-առաջին
Ընդունել-մերժել
Հանգստանալ-աշխատել
Գտնել-կորցնել
Հավաքել-վատնել
Աջ-ձախ
Արթուն-քնած
Հրաժարվել-համաձայնել

57․
Սիրուն-տգեղ
Լավ-վատ
Մեծ-փոքր
Ներքև-վերև
Ուշադիր-անուշադիր
Բարեկամ-թշնամի
Աղքատ-հարուստ
Կուշտ-սոված
Դիտավորյալ-միամիտ
Հիշել-մոռանալ
Վառել-մարել
Դրական-բացասական
Հրաժեշտ տալ-ողջունել
Հյուսել-քանդել
Թույլատրել-մերջել
Ընկնել-բարձրանալ
Գումարել-հանել
Թափթփել-հավաքել
Պապանձվել-խոսել
Գիշեր-ցերեկ
Ելք-մուտք
Ավարտել-սկսել
Օգնել-չօգնել
Արագացնել-դանդաղեցնել

Վարժ․58․
Շարժվող- անշարժ
Դատարկ-լի
Լուռ-աղմուկ

ԱՄԵՆԱՊԻՏԱՆԻ ԲԱՆԸ

1, Բնութագրի՛ր այս հեքիաթի թագավորին:
2, Լույսն է ամենապիտանի բանն աշխարհի: Համամի՞տ ես թագավորի կրտսեր որդու հետ: Ինչո՞ւ:
3, Կազմի՛ր 5 հարց հեքիաթի շուրջ:

1․ Այս հեքիաթի թագավորը ազնիվ էր և արդարամիտ։ Նա իր 3 որդիներին նույն հանձնարարությունը տվեց, 3-ին էլ լսեց  ճիշտ որոշում ընդունեց։

2․ Ես համամիտ եմ թագավորի հետ, և նրա կրտսեր որդու հետ։ Գիտության լույսն է աշխարհի ամենակարևոր բանը։ Եթե գիտության լույսը չլիներ բժիշկը չէր բուժի հիվանդին, էլեկտրոնիկա չէր լինի, մեքենա, ինքնաթիռ, գնացք, ուղաթիռ չէր լինի։

3․ Ա․ Ինչու՞ թագավորն իր որդիներին աշխարհե-աշխարհ ուղարկեց։
Բ․Մեծ որդու համար ի՞նչն էր աշխարհի ամենակարևոր բանը։
Գ․Միջնեկ որդու համար ո՞րն էր ամենակարևոր բանը։
Դ․Կրտսեր որդին ի՞նչ պատասխան տվեց թագավորին։
Ե․Ո՞վ կառավարեց երկիրը։



Ամենապիտանի բանը

Հրաշագեղ-սքանչելի
Ուստի-ուրեմն
Մեծածավալ-մեծ չափեր ունեցող
Շտեմարան-ամբար
Փափագ-բուռն ցանկություն
Բարքեր-սովորույթներ
Աբեթ-դյուրավառ նյութ
Զննել-մանրամասն նայել

Այդ ոչինչը ես եմ

Առակի վերլուծում։
Կարդացի Ավետիք Իսահակյանի <<Այդ ոչինչը ես եմ>> պատմվածքը։ Հեղինակը պատմում էր մի դերվիշի՝ թափառականի մասին, ով քաղաքում թիկնել էր գետնին և չէր կանգնում քաղաքապետի առաջ։ Կկանգներ միայն այն նեպքում, երբ քաղաքապետը իրենից տարիքով լիներ։ Այսինքն թափառականը հարգում էր տարիքն և ոչ՝ պաշտոնը։
   Առակում ասվում էր, որ պետք չէ հարգել պաշտոնը, պետք է հարգել տարիքը։ Պաշտոն ու կոչում ունենալ, չի նշանակում լինել խելացի և ինչ-որ բանով դերվիշից առավել լինել։
2.Գրի՛ր տրված բառերի հոմանիշները:

Խրճիթ-Հյուղակ, տնակ
ճամփորդ-ուղևոր
հրճվանք-ուրախություն
խավար-մութ
անգութ-անխիղճ
ամուր-պինդ,կարծր

3. Գրի՛ր տրված բառերի հականիշները:

Քնքուշ-կոպիտ
խեղճ-հարուստ
վերելք-վայրէջք
անվախ-վախկոտ
խավար-լույս
խրճիթ-պալատ

Հոմանիշներ



Վարժ․47

1 Ջարդել,փշրել,կոտրել,կտոր-կտոր անել,կոտրատել։ 2 հավաքել,ամբարել,ժղովել,գումարել,կուտակել։  3 հասկանալ,պարզել,գլխի ընկնել,կռահել։ 4 պահել,քողարկել,թաքցնել,պատսպարել։

Վարժ․48

1 Երկիր,պետություն,թագավորություն,կայսրություն,տերություն։ 2 Մազ,հյուսք,ծամ,վարս,հեր։ 3 Դեպք,եղելություն,պատահար,իրադարձություն,միջադեպ։ 4 Արշալույս,ծեգ,այգաբաց,լուսաբաց։

Վարժ․49
Տեսել են-նկատել են
Սարսափ-վախ
Կացարան-բնակարաան
Գործածում են-ոգտագործում են
Կերակրվում են-ուտում են
Հայտնաբերել են-գտել են
Առատ-շատ

Իմ Սեբաստացի Ընտանիքը

Ես Սեբաստացի եմ և մենակ ես չե նաև քույրերս և եզբայրս։ Իմ արաջին քույրիկը սովորել է 11 տարի, երկրորդ քույրս սովորել է և ավարտել է 12 տարի անց և եղբայրս էլի 12 տարի անց ավարտեց։ Մեր ընտանիքում կա 4 Սեբաստացի։

Աստղիկ-11 տարի
Սոնա-12 տարի
Դավիթ-12 տարի
Ես-5 տարի

Մխիթար Սբաստացի, Մխիթարյան միաբանություն




 Մխիթար Աբբահայրը՝ Սեբաստացին ծնվել է 1676 թ. փետրվարի 7-ին՝ Սեբաստիա քաղաքում, երբ Հայաստանի մեծ մասը և ժողովուրդը դժվարին օրեր էր ապրում: Ուսումը ստացել է Սեբաստիայի Սուրբ Նշան վայրում: 1690-ականներին անցնում է Էջմիածնում, ապա Սևանի  և Կարինի Հնձուց վանքերը: 1693 թ. ուսման նպատակով Մխիթարը մեկնում է Հալեպ, իսկ 1696 թ. մայիսի 17-ին օծվում որպես քահանա: Մխիթարն իր շուրջ հավաքում է մի խումբ հայ երիտասարդների և որոշում հիմնել միաբանություն։ Մխիթարը Կ. Պոլսի վարդապետ Խաչատուր Առաքելյանին խնդրում է ստանձնել ապագա միաբանության առաջնորդի պաշտոնը, սակայն Խաչատուրը մերժում է այդ առաջարկը։ Այնուհետև Մխիթար Սեբաստացին գնում է Կարմիր վանք, ուր սկսում է զբաղվել դպիրների կրթության գործով։ 1699 թ. Կարմիր վանքում Մխիթարին շնորհվում է վարդապետի աստիճան։ Շուտով Մխիթարն ընդունում է կաթոլիկ դավանանքը, բայց և պահպանում իր ազգային առանձնահատկությունները։















Միթարյան Միաբանությունը հայ կրոնական և մշակութային կազմակերպություն է, հայ կաթոլիկ եկեղեցու բենեդիկտյան վանականների միաբանություն։ Հիմնադրվել է 1701թ. սեպտեմբերի 8-ին, Կոստանդնուպոլսում՝ վանահայր Մխիթար Սեբաստացու կողմից։ Միաբանությունն իր գործունեության ընթացքում հրատարակել է բազմաթիվ հայագիտական-բանասիրական, կրոնական և գիտական այլ աշխատություններ։



Ուսւմնական Աշուն 2018

Ես իմ հանգիստը շատ լավ և զվարճալի եմ անցկացրել:
Ես Կարդացել եմ <<Վիլյամ Սարոյանի>>  պատմվածքները և ինձ շատ դուր եկավ:
Ես իմ ընտանիքի և շան հետ գնացինք որսի և շատ հետաքրքի անցավ: Ես իմ կառթով ձուկ բռնեցի, խորովեցինք, կերանք:
Հուսով եմ, որ իմ ընկերների հանգիստն էլ է   լավ անցել և հետաքրքիր:
Մենք` իմ դասնկերները և Ընկեր Ռիման հետ գնացինք հեծանիվներով փոքր ճամփորդություն գնացինք Մայր Դպրոցի մինչև Հյուսիսային դպրոց... ինձ շատ դուր եկավ բայց իմ  հեծանիվի  ակը թսկած էր և ես հետս տարա պոմպ, որ կարողանամ հանգիստ վարել իմ հեծանիվը:

Իմ հիանալի ճամփորդությունը

Ես և իմ դասարանը գնացլ էինք 20․10․2018-ին գնացինք Կոշ։
Այնտեղ շատ-շատ գեղեցիկ էր բայց ես իմ 2 ոտքերը ոլորեցի
որովհետև մենք 2 անգամ բարցունք հաղթահրեցինք։
Բայց այնետ միքիչ վատ էր որովհետև ոչմեք ջուր չուներ բայց դիմացանք։ Մենք հասանք Կոշ 1 ժամում իսկ վերադարցաք
1 ժամ և 25 րոպե որովհետև մեր ավտոբուսը անդհանդ կանգնու էր և ես միքիչ տխրեցի։ Բայց մենք եղանք և թափառեցինք և հետաքրքիր անցավ։ Կոից վերադարնալիս մենք մտանք <<Ագարակ>>։ Այնտեղ մենք 3-4 գորտ գտանք և քարանծավներ։

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Առասպել նռնենու մասին

Ավանդական Հայկական Տոնածառ

Բանավոր մաթեմատիկա