Կիրակոսյան Մհեր Մուշեղի | |||||||||
Գեղարվեստի կրտսեր դպրոց 5-րդ դասարան | |||||||||
Սովորողի աշխատաժամանակի կառուցվածքը Շաբաթական անհատական պլան | |||||||||
Շաբաթական աշխատանք | Աշխատանքի քանակ | Վայրը | |||||||
Հանրակրթական ընդհանուր դասընթաց | Գեղարվեստ | ||||||||
Սովորողի ընտրությամբ դասընթաց, գործունեություն | Բուսաբան-Կենդանաբան | Գեղարվեստ | |||||||
Երկարացված օրվա ծրագիր | չեմ մասնակցում | ||||||||
Նախասիրության զարգացման ակումբ | Բուսաբան-Կենդանաբան | դպրոց | |||||||
Տնային աշխատանք, ընտանեկան նախագիծ (նշել դասընթացը, նախագիծը) | 1 ամիս | Դպրոց, տուն | |||||||
Լրացուցիչ կրթության դասընթաց (նշել դասընթացը) | |||||||||
Լրացուցիչ կրթության նախագիծ (նշել նախագիծը) | Դպրոց, տուն | ||||||||
Ուսումնական բլոգի սպասարկում | 75 րոպե | Դպրոց, տուն | |||||||
Ուսումնական կայքի սպասարկում | 20 րոպե | դպրոց, տուն | |||||||
Կրթահամալիրի միասնական աշխատաժամանակով որոշված աշխատանք | |||||||||
դպրոցի ընդհանուր պարապմունք | 75 րոպե | դպրոց | |||||||
ընդհանուր մեդիապարապմունք | 45 րոպե | Դպրոց | |||||||
Դասընթացի ծրագրով որոշված ուսումնական ճամփորդություն | |||||||||
Ուսումնական հայրենագիտական-էկոլոգիական ճամփորդություն | |||||||||
Ուսումնական ճամբար | |||||||||
Ուսումնական ստուգատեսի կազմակերպում, մասնակցություն | |||||||||
9.00-9.15 | 9.20-10.05 | 10.10-10.55 | 11:00 - 11:45 | 11:50 - 12:35 | 12.35-12.55 | 12.55-13.35 | 13.40-14.20 | 14.25-15.05 | |
Երկուշաբթի | Ընդհանուր պարապմունք | Մարմնամարզություն | Մարմնամարզ | Ընտրություն | ընտրություն | ընդմիջում** | Մայրենի | Հայրենագիտություն | |
Երեքշաբթի | Ընդհանուր պարապմունք | Ռ. Լեզու | Անգլերեն | Երգ | Մայրենի | Մաթեմ | |||
Չորեքշաբթի | Ընդհանուր պարապմունք | Անգլերեն | Մայրենի | Բնագիտություն | Մաթեմ | Հայրենագիտություն | Տեխնոլոգիա | ||
Հինգշաբթի | Ընդհանուր պարապմունք | Մարմնամարզություն | Մարմնամարզ | Երգ | Մաթեմ | Մայրենի | Ռ․ լեզու | ||
Ուրբաթ | Ընդհանուր պարապմունք | Մաթեմ | Մայրենի | Բնագիտություն | Տեխնոլոգիա | Ընտրություն | Ընտրություն | ||
շաբաթ | |||||||||
Բանավոր մաթեմատիկա
Խնդիր 1․ Մեծն թագավոր Սողոմոն Իմաստունի շիրմաքարին պատկերված է հետևյալ դրոշմը։ Փորձել հաշվել,թե քանի հավասարակողմ եռանկյուն է պատկերված նկարում։ Խնդիր 2․ Նկարել նկարում առկա գծապատկերը,հետևելով հետևյալ կանոներին՝ մատիտը չառանձնացնել թղթից, նույն գծով երկու անգամ չանցնել, գծերը չպետք է հատվեն։ Խնդիր 3․ Պատկերը գծի (ոչ ուղիղ գիծ) օգնությամբ բաժանել երկու հավասար մասերի ։ Խնդիր 4․ Վանդակի մեջ գրել համապատասխան թիվը։ Խնդիր 5․ Խնդիրներ լուցկիներով 1. Ճիշտ հավասարություն , Տեղափոխել մեկ լուցկու հատիկ այնպես , որ ստացվի ճիշտ հավասարություն։ 2․Թողնել մեկ եռանկյուն Մեկ լուցկու հատիկ տեղափոխելով ստանալ մեկ եռանկյուն։ 3․ 7 հատ քառակուսի Տեղափոխել 2 լուցկու հատիկ այնպես, որ ստացվի 7 հատ քառակուսի։ 4․ 9 քառակուսուց 2 քառակուսի 8 հատ լուցկու հատիկ հեռացնելով ստանալ 2 հատ քառակուսի։ 5․ Բանալին վերածել քառակուսիների Տեղափոխել 4 հատ լուցկու հատիկ այնպես , որ ստացվի 3 հատ քառակո...
Комментарии
Отправить комментарий